با ویدئوگرافری تبلیغاتت را کن‌فیکون کن!

ویدئوگرافر یا تولیدکننده ویدئوگرافی شخصیه که تأثیر زیادی در تبلیغات شرکت و سازمان شما داره و بهتره از ویدئوگرافر استفاده کنید تا تأثیرگذاری محتوا رو در تبلیغات‌تون زیاد و زیادتر کنه. اصلاً مهم نیست شرکت‌تون سه‌روزه تأسیس‌شده یا سی سالی هست که کار می‌کنه و اسم‌ورسمی پیداکرده؛ همان‌طور که هوا برای انسان نیازه، ویدئوگرافر برای تبلیغات نیازه.

ویدئوگرافر

ویدئوگرافر یا موشن‌گرافیست مسئله این است!

موشن‌گرافی رو حتماً خیلی بهش فکر کردید و از دیدنش لذت برده‌اید. حتماً چند جایی استعلام قیمت کردید و پرسیدید که پنج دقیقه موشن‌گرافی چقدر می‌شه؟ ولی طولی نکشیده که فهمیدید واحد موشن‌گرافی دقیقه نیست و باید ثانیه‌ای چند ده یا چند صد هزار تومان پرداخت کنید. اینجاست که به دنبال ویدئوگرافر می‌گردید و مشکل خودتون رو با ویدئوگرافر حل می‌کنید.

خوشبختانه ویدئوگرافر دستمزد به‌مراتب کمتری نسبت به موشن‌گرافیست دریافت می‌کنه و از پرداخت‌های گزاف و گرون راحت می‌شید. اینجاست که ویدئوگرافر وارد می‌شه و با هنر و دستای زبردستش تصویرهای واقعی را با تصاویر گرافیکی ترکیب می‌کنه و به تبلیغات شما روح می‌بخشه و به مخاطب‌تون تقدیم می‌کنه. اینجاست که شما به تأثیرگذاری ویدئوگرافی ایمان میاورید.

انواع ویدئوگرافی

ویدیوگرافی با فعالیت زنده

در ویدئوگرافی با فعالیت زنده، ویدئوگرافر تصاویر واقعی و ضبط‌شده را به‌صورت هنرمندانه‌ای با تصاویر گرافیکی ترکیب می‌کنه و از این طریق چشمای مخاطب را نوازش می‌ده.

ویدئوگرافی بدون استفاده از تصاویر واقعی

در ویدئوگرافی بدون استفاده از تصاویر واقعی، ویدئوگرافر از عناصر واقعی و زنده استفاده نمی‌کنه و المان‌های وکتوری را با موزیک و کمی حرکت کلمات و تصاویر به یک ویدئوگرافی تأثیرگذار تبدیل می‌کنه.

تعرفه‌ی سفارش ویدئوگرافی به چه صورت است؟

ویدئوگرافی هزینه‌ای در حدود هشت‌تا ۱۵ هزار تومان بابت هر ثانیه دارد ولی این عدد بابت هر ثانیه موشن‌گرافی به ۶۰ تا ۱۵۰ هزار تومان بابت هر ثانیه می‌رسد. این به این معنیه که شما برای یک دقیقه ویدئوگرافی به‌طور میانگین باید ۶۹۰ هزار تومان و بایت یک دقیقه موشن‌گرافی به‌طور میانگین باید شش میلیون و سیصد هزار تومان باید بپردازید.

  • نوع پروژه
  • ویدئوگرافی
  • موشن‌گرافی
  • تعرفه هر ثانیه
  • ۸/۰۰۰ تا ۱۵/۰۰۰
  • ۶۰/۰۰۰ تا ۱۵۰/۰۰۰
  • میانگین تعرفه هر دقیقه
  • ۶۹۰/۰۰۰
  • ۶/۳۰۰/۰۰۰

*مبالغ به تومان است.

سخن آخر

امیدوارم بعد از مطالعه این مقاله از کارآمدی و تأثیرگذاری ویدئوگرافر بر محتوا و تأثیرگذارتر کردن آن آگاه‌تر شوید. از تأثیر ویدئوگرافر درروند کسب‌و‌کار خود برایمان بنویسید و از نظرات دیگر افراد استفاده کنید.