تولید محتوا را بشناس، غو‌ل‌ها را ضربه فنی کن!

تولید محتوا پادشاه دنیای اینترنته. داخل این دنیا شما می‌تونید از انواع محتواها استفاده کنید ولی شناخت انواع محتواها و کاربرد اون‌ها می‌تونه به شما کمک زیادی بکنه تا غول‌های دنیای نت را کنار بزنید و تاج برتری که همان تولید محتواست را بر سرتون بذارید. پس به‌سرعت به سمت شناخت انواع محتواها حرکت می‌کنیم و تعدادی از مهم‌ترین‌هاشو باهم بررسی می‌کنیم.

تولید محتوا

تولید محتوای متنی؛ همیشگی دوست‌داشتنی

تولید محتوای متنی پایه و اساس دیگر محتواهاست. برای تولید محتواهای دیگر باید از تولید محتوا متنی شروع کنید. بااینکه محتواهای دیگر پررونق شده‌اند ولی محتوای متنی هنوز جای خودشو داره. وقتی مخاطب به محتوای متنی می‌رسه سریعاً محتوا را بالا و پایین می‌کنه تا ببینه به دردش می‌خوره یا نه و بعد شروع می‌کنه به خوندن مطلب یا اینکه از روش عبور می‌کنه.

تولید محتوای ویدیویی؛ سیلاب آینده‌ساز

تولید محتوای ویدیویی بهترین روش تولید محتوا برای بیشتر کردن اثربخشی محتواست. مخاطب‌های یک فروشگاه پس از مشاهده ویدیو هفتاد درصد تمایل به خریدشون بیشتر می‌شه. محتوای ویدیویی قابلیت انتشار بیشتری داره و افراد وقتی یک محتوای ویدیویی را برای خودشون مفید بدونند به‌سرعت ویدیو را به اشتراک می‌ذارند و این یعنی سیل افراد به سمت سایت یا فروشگاه شما روانه میشه. افراد اعتقاددارند درحالی‌که محتوای متنی مطالعه می‌کنند ممکنه پس از مدتی حواسشون پرت بشه ولی محتوای ویدیویی به این صورت نیست و همه توجه افراد را به خودش جلب می‌کنه.

تولید محتوای ویدئویی

تولید محتوای صوتی؛ مخصوص افراد شلوغ

تولید محتوای صوتی مخصوص افراد پرکار و پرمشغله است و این‌گونه افراد بیشتر مایل‌اند محتوای صوتی گوش دهند. در هنگام رانندگی یا پیاده‌روی بهترین زمان برای گوش دادن محتوای صوتی است.

تولید محتوای صوتی

تولید محتوا اینفوگرافیک؛ تلفیق هنر و محتوا

سریع‌ترین و صریح‌ترین راه برای انتقال اطلاعات تولید محتوا اینفوگرافیک است. با تولید محتوای اینفوگرافیک شما توضیحات کوتاه را با هنر طراحی خود تلفیق می‌کنید و گزیده مطالب را با زیبایی هرچه بیشتر به مخاطب تقدیم می‌کنید. هیچ‌وقت فراموش نکنید که کاربران به دنبال راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به جواب یا رفع نیازشون‌اند.