سید-پیمان-بنی-جمالیسید-پیمان-بنی-جمالی
خدمات سید پیمان بنی جمالی
خدمات سید پیمان بنی جمالی
در اینجا با خدماتی که من میتونم بهتون ارائه بدم آشنا میشید
استراتژی محتوا

استراتژی محتوا

یکی از خدمات سید پیمان بنی جمالی استراتژی محتوا است که در حقیقت یه فرایند طولانی مدته که برای دستیابی به اهداف تجاری به تولید محتوا متکیه. برای اجرای درست این استراتژی کسب آگاهی در مورد تقویم تولید محتوا، حاکمیت محتوایی، برنامه محتوا و بسیاری موارد دیگه ضروری نیست. اولین گام برای شروع و اجرای چنین استراتژی­ هایی اینه که شما تعریف درستی از اهداف تجاری خودتون داشته باشین. 
باید بدونین اهداف پایه شما چیه و برای تحقق اهداف بلندمدتتون به چه چیزی نیاز دارین. مطمئنا تولید محتوایی که در راستای تحقق اهداف تجاری شما نباشه ابزار مناسبی برای موفقیت در رقابت­های تجاری نیست. استراتژی فقط به تولید تقویم محتوایی، نوشتن محتوا و انتشار اون محدود نمیشه. مطمئن باشین اگه استراتژی شما با یه هدف تجاری شروع نمیشه در دسته استراتژی محتوا قرار نمیگیره. در چنین حالتی شما فقط در حال تولید و انتشار محتوا هستین.

مدیریت انتشار محتوا

یکی دیگر از خدمات سید پیمان بنی جمالی انشار محتواست. محتوای خوب چیزیه که مشتری را جذب و هدایت می‌کند و اونها را از تاکتیک‌های فروش تهاجهمی و قدیمی مرسوم، نمی‌ترسونه. افراد به دنبال محتواهایی مفید، جذاب و کاربردی هستن. در واقع محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال پیام و جذب مشتری بدون استفاده از تبلیغات آزاردهنده است. اما جدای از اهمیت محتوای مناسب، یک مشکل ساده وجود داره، اونم اینه که چه زمانی محتوای خودمون  را منتشر کنیم که تاثیر و بازدید بیشتری داشته باشه؟!
حتما می‌دونید یک چالش اساسی جلب توجه کردن و جذب مخاطب به پست‌هاست. همانطور که الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی از ترتیب زمانی معکوس گذشته دور می‌شه و به سمت محتواهای مرتبط می‌ره، بازاریاب‌های شبکه اجتماعی هم باید به طور مداوم تاکتیک‌های خود را در ایجاد محتوای باکیفیت و بدست آوردن بیشترین بازخورد، اصلاح کنن. اینکه در هر پلتفرم شبکه‌های اجتماعی چه زمانی پست بذاریم قدم مهمی برای پیشرفته.

مدیریت انتشار محتوا
مشاورخدمات دیجیتال

مشاورخدمات دیجیتال​

امروزه به دلیل استفاده بیشتر مردم از دنیای مجازی و استفاده از سایت ها و اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی، دیگر تبلیغات به شیوه های سنتی کارساز نیست و باید از تبلیغات در اینترنت و دنیای مجازی غافل نشیم. هر چه برندها و افراد فعال در بازار بیشتر می شن، تبلیغات در حوزه دیجیتال هم سخت تر می شه و اینجاست که مشاور خدمات دیجیتال به کار می آد. مشاور خدمات دیجیتال شخصیه که به همه روش های بازاریابی در حوزه دیجیتال آشناست و میتونه به توسعه کسب و کار شمابا ارائه خدمات زیر کمک کنه.

  • مشاوره تبلیغات آنلاین 
  • طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی
  •  استراتژی محتوا

طراحی وبسایت

یکی دیگر از خدمات سید پیمان بنی جمالی طراحی سایت است، که به ساخت و راه اندازی وب سایت هایی گفته می شه که در اینترنت نمایش داده می شن. و معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربر و توسعه وب سایت اشاره می کند تا توسعه نرم افزار. طراحان سایت در گذشته برای طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بودن. با این حال، از اواسط دهه ۲۰۱۰، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روز افزونی پیدا کرده. یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کنه. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شه و به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره داره .
وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان هست. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی داره. ما به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

طراحی وبسایت
طراحی UIوUX وبسایت

طراحی UIوUX وبسایت

به صورت بسیار ساده UI که مخفف User Interface design می باشد بخشی از طرح می باشد که زمانی که کاربر در حال رویت وب سایت می باشد آن را مشاهده می نماید و UX که مخفف User Experience design می باشد به تجربه کاربر از رویت وب سایت گفته می بشود.

طراحی و پیاده سازی سایت وردپرس

طراحی و پیاده سازی سایت وردپرس

وردپرس در ابتدا سیستمی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما بعدها تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنن. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید. کاربری آسان و هزینه پایین از مزایای این سیستم هست.

تولید محتوای ویدیویی

تولید محتوا

یکی دیگر از خدمات سید پیمان بنی جمالی  تولید محتواست. امروزه به دلیل استفاده بیشتر مردم از دنیای مجازی و استفاده از سایت ها و اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی، دیگر تبلیغات به شیوه های سنتی کارساز نیست و باید از تبلیغات در اینترنت و دنیای مجازی غافل نشیم. هر چه برندها و افراد فعال در بازار بیشتر می شن، تبلیغات در حوزه دیجیتال هم سخت تر می شه و اینجاست که مشاور خدمات دیجیتال به کار می آد. مشاور خدمات دیجیتال شخصیه که به همه روش های بازاریابی در حوزه دیجیتال آشناست و میتونه به توسعه کسب و کار شمابا ارائه خدمات زیر کمک کنه.

  • مشاوره تبلیغات آنلاین 
  • طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی
  •  استراتژی محتوا