آشنایی با ویدیو گرافی

ویدئو گرافر کسیه که دارای دانش فنی و خلاقیت است و با استفاده از تصویر، متن و صدا یک محتوای مناسب و کاربردی تبلیغاتی تولید می‌کنه. هنر و تخصص یک ویدئو گرافر در زمینه‌ی تهیه تیزر‌های تبلیغاتی جالب و جذاب، کاربردی و تأثیرگذار برای ارائه بهتر کالا‌ها و خدمات و جذب بیشتر مخاطبه. به طور کلی هر نوع فعالیت تبلیغاتی در این زمینه که از کاربرد زیادی در تبلیغات برخوردارند ویدئو گرافی نامیده می‌شود.

مزایای ویدیو گرافی

  • از جمله موارد تبلیغاتی کاربردی، به‌صرفه و کم‌هزینه است.
  • در مدت زمان کوتاهی تهیه و تولید میشه و در تأثیرگذاری بر روی مخاطب خیلی مؤثرتره.
  • با استفاده از تصاویر گرافیکی در کنار تصاویر واقعی یک تیزر تبلیغاتی جذاب تولید میشه
ویدئوگرافی

انواع ویدیو گرافی

در ادامه مطلب شما رو با انواع ویدئو گرافی آشنا می‌کنیم.

ویدئو گرافی با فعالیت زنده یا مستند

ویدئو گرافر در این روش تبلیغاتی از تصاویر زنده، واقعی و مستند همراه با تصاویر گرافیکی برای ارائه اطلاعات کیفی و فنی کالا، خدمات و جذابیت بیشتر استفاده می‌کنه. این روش باعث میشه شما به راحتی با مخاطب و مشتریان خودتون ارتباط مؤثر و مناسبی برقرار کنید. همچنین امکان توضیح دادن در مورد کالا و خدمات مورد ارائه شما در این تبلیغات توسط خودتون امکان‌پذیره. این روش تبلیغاتی منجر به جذب راحت مخاطب و همچنین افزایش میزان اعتماد افراد میشه.

ویدیوگرافی تبلیغاتی

ویدئو گرافر در این نوع تبلیغ از مهارت‌های گرافیکی مختلفی استفاده می‌کنه. کاربرد کاراکتر‌ها، نوشته‌های متحرک در کنار افکت‌های تصویری، صوتی و جلوه‌های مختلف برای افزایش جذابیت و زیبا نشان دادن یک محصول و ارائه آن به مخاطب شما مورد استفاده قرار می‌گیره. این تبلیغات بیشتر در استودیو‌های تبلیغاتی که دارای امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند پرده‌ها و پس زمینه‌ها مختلف با انواع رنگ‌ها و.. باشند، تهیه میشه.

در ویدیو گرافی امکان طراحی و تهیه مدل‌های مختلف تبلیغاتی جذاب در مدت زمان کوتاه با هزینه مناسب و اقتصادی وجود داره. در نتیجه با این روش می‌تونید به آسانی با مشتری و مخاطبان خودتون ارتباط مؤثری برقرار کنید.